loading...
همیشه حرفی برای گفتن هست....
Arash shahraki بازدید : 27 جمعه 24 اردیبهشت 1389 نظرات (1)

ای کسی که پای کامپیوترت نسشتی و فکر میکنی که خیلی زرنگی...
اما جمله ای که خوندی کلمه‌ی نشستی‌اش غلط بود...
ههههههه
دیدی رزنگ نبودی؟
ای بابا باز هم که اشتباه خوندی کلمه ی بالا زرنگه نه رزنگ...
ای دل غافل...فارسی بلد نستی بخونی؟!
آخه نخبه، کلمه‌ی بالا نیستیه نه نستی...
دلنبدم، فارسی بلد نیستی...چرا می‌خونی؟!!
اه اه اه... بابا اون کلمه‌ی بالا دلبندمه نه دلنبدم...
تو دبیرستان فارسی رو چند می‌شدی؟!
بابا کلمه بالا فارسیش غلطه...
چیه؟!...رفتی ببینی غلطه یا نه؟!!


آقا بلدی شارژ رایگان ایرانسل بگیری ؟
بلد نیستی ؟
منم بلد نیستم اما یه دایی دام که این داییم یه برادر زن داره که این برادر زنه یه رفیقی داره ماله دوره سربازیشه ، این رفیقه هم بلد نیست نیست رایگان شارژ کنه ، باور کن راس میگم !


اگر وقتي كسي را در آغوش ميگيري در ميان بازوانت ميلرزد؛‏
اگر لبهايش بر لبهايت چون آتش سوزنده است؛
اگر در چشمانش برق و درخشندگي خاصي ميبيني؛‏
اگر به سختي نفس ميكشد؛‏

دهنت سرويسه...طرف آنفولانزا داره


تمام گل های عالم رو هم به پات بریزم کمه!
.
.
.
چون پاهات خیلی بو می ده.


جون من یه لحظه دستت رو بذار روی سرت٬چیزی حس نمی کنی؟
اشکال نداره همه ی بز ها که شاخ ندارن!


آيا ميدانستيد وقتي زبانتان کامل از دهانتان بيرون است ، نميتوانيد تند تند نفس بکشيد؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... .
..
.
.
.
.
.آفرين رِکـــــــس ، بگيرش. :))))


نگاهت چون عقاب، دلت چون دریا، دستانت چون آتش گرم . . ای بابا، هیچ چیزت مثل آدما نیست!


سالها بود که تورا میکردم/ همه شب تا به سحرگاه دعا/ یاد داری که به من میدادی/ درس ازادگی و مهر و وفا/ همه کردند چرا من نکنم/ وصف روی گل زیبای تورا / تا ته دسته فرو خواهم کرد / خنجر خود به گلوگاه گناه/ تو اگر خم نشوی تو نرود/ قد رعنای تو از این درگاه.


این اس ام اس رو به ۴ دلیل برات میفرستم :
۱) خیلی دوستت دارم
۲) خیلی باحالی
۳) به یادتم
۴) ارزش زنگ زدن نداری !!


اگر مجنون شوی تو؛ من لیلی نشوم
اگر خسرو شوی تو؛ شیرین نشوم
اگر شوی سام تو؛من نرگس نشوم
یک بار، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم !


مي تونم يه چيزي رو بهت بگم؟ مطمئن باش از ته قلبم ميگم. هميشه از خدا ميخواستم که تو زندگي يه همراه خوب بهم بده. همراهي که هميشه کنارم باشه و من بتونم به راحتي باهاش ارتباط بر قرار کنم. خدا يکي رو بهم داد. همراه من «همراه اوله» مال تو چيه؟


این sms رو واسه ی دختر بفرستین
میدونی بدترین روز یه دختر چه روزیه؟
.
.
.
خب وقتی تو که یه دختری نمیدونی من از کجا بدونم
خخخخخخخخخخخخخ


اگر عاشق شدی در شهرغربت
اگه دیدی ز دختر خیانت
خرت را بردار جیگربرگرد ولایت. . .


یک شباهت اساسی بین مهندس های کامپیوتر و دکترها هست و اونم اینه که از هر چی سر در نمیارن
می گن ویروسه !!


اگه از کنار خر رد شدی عر عرکرد . . . بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!!


غضنفر شاد و شنگول بود
ازش پرسیدن چته؟ خیلی ذوق سرشاری داری!
گفت ماشین خریدم
بش گفتن پولشو از کجا آوردی؟
گفت به مردم خر سواری دادم
راستی شنیدم توام میخای ماشین بخری اما پول نداری...آره؟؟؟


سیب تا حالا 3تا کار مهم کرده!!
اول حوا رو گول زد،
بعد نیوتن رو از خواب بیدار کرد،
و در آخر نظر آقای استیو جابز - رئیس کمپانیAppLe - رو به خودش جلب کرد


یکی از خود درگیریهایی که تو این فصل با خودم دارم اینه که پتو رو که میکشم رو خودم گرمم میشه ، میزنم کنار سردم میشه و این داستان تا صبح ادامه داره


یه سئوالی داشتم مامان شما هم از قسمت فر اجاق گاز به جای انباری استفاده می کنه ؟


سلام...خوبی ؟؟؟؟دیروز تو کوچه با اون دیدمت........
متاسفم برات ولی الان عکساتون تو کل شهر بخشه....
(ستاد یاد اوری کار های خاک بر سری)!!!!!!!


3تا چیز هست که هیچ وقت هیچ آدمی نمی تونه فراموشش کنه
.
.
.صبحونه......ناهار.......شام!


اون چیه که از گل بهتره، از حوری قشنگ تره، از دنیا با ارزش تره، از فرشته پاک تره؟
.
واقعا که!
تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟!!!


از یک تا ده یه عدد انتخاب کن؟؟
.
.
.
.
ضرب در دو کن؟؟
.
.
.
.
.
به اضافه سن خودت کن؟؟
.
.
.
.
.
منهای 2 کن؟؟
.
.
.
.
حالا ضرب در 3/14 کن؟؟
.
.
.
اونو ولش کن خودت خوبی؟؟


این پیام جهت دیدن نام قشنگ من روی گوشی شماست و ارزش دیگری ندارد


چقدر دوست داشتن کسی سخت است وقتی از دور میشه و بهش دست رسی نداری اون لحضه دلت میخواد بمیری!
میدونی علتش چیه؟
نمیدونی؟
میخوای بدونی؟
چون که نمیتونی آمارشو بگیری و همش میخوای بدونی چی کار کرد الان چی کار میکنه به کی نگاه کرد با کی حرف زدو از این فکرا میکنی و اخرش از فوضولی میمیری ولی نمیمیری چون الان امتحان کردمش


ﻭﻗﺘﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﺩﻟﻢ ﺷﺪﯼ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﺮﺩﻡ ﺁﺗﺶ ﺩﺭ ﻭﺟﻮﺩﻡ ﺷﻌﻠﻪ
ﻭﺭ ﺷﺪ





ﺍﯼ ﻓﻠﻔﻞ!


امروز گوشیم گم شده بود.گفتم الان زنگ میزنم به گوشیم پیدامیشه.اما برای زنگ زدن به گوشیم,به گوشیم احتیاج داشتم.بنابراین گشتم دنبال گوشیم که پیداشه بعد زنگ بزنم بهش که صداش دربیاد بلکه پیداشه.ولی مگه میشه با ی گوشی به خود گوشی زنگ زد.اصلا بشه,فایده نداره آخه سایلنته! ای بابا پس من چجوری گوشیمو پیدا کنم?!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط arash shahraki در تاریخ 1391/12/24 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

آقا عا لیییی بود.شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من آرش شهرکی هستم .امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید و در خواست های خود را برای ما بنویسید تا برای شما در وبلاگ قرار دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید چه نوع مطالبی در سایت بیشتر شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 1,374
  • کدهای اختصاصی

    .

    کد جمله های عاشقانه

    کد جمله های عاشقانه

    داستان روزانه

    داستان کوتاه

    داستان کوتاه
    www

    دیکشنری آنلاین

    صصص

    mouse code

    كد ماوس

    
    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک

    >

    

    2+3=

    جاوا اسكریپت

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    اس ام اس

    اس ام اس می خوای؟